hos pappsen.

sitter och väntar på att mamma min ska komma och hämta mej.
vill inte hem, träffar ju inte pappa så ofta..
menmen, jag kommer ju till han om två veckor igen.

igår så gick pappa och la sej för att han så jäkla ont i en tand,
men iallafall så hade ulf och hans tjej (vår gamla granne!) ringt och frågat
om pappa och marie skulle åka dit och göra dom lite sällskap.
men pappa hade glömt att ringa tillbaka, så typ klockan halv elva så ringde
han igen och frågade. men pappa sa nej eftersom att han hade så ont.
men typ efter 5-10 min efter att han hade sovit så klev han upp
och bah: japp, nu far vi till ulf! 
alla bah: vah ? 
haha, så klockan 11 for vi dit och kom hem typ 2 på natten! 

tror ingen orkade läsa det hära!.. 
hejdå! =)


oj, vilken liten bild! men det här är rebeccas kanin "blixtra".


Kommentarer
Postat av: hanna

kolla gärna in min blogg

2010-09-06 @ 21:14:13
URL: http://www.hannajonssonn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0