annarebeccahöglund ♥ annaemeliethor!

annarebeccahöglund..
jag älskar dej så jävla mycket!
 efter första dan vi var med varandra visste
 jag att det skulle bli du och jag,
 vi skulle hand i hand livet ut. och det är det vi håller på att göra nu,
 jag släpper aldrig taget om dej min vän.
det enda jag önskade mej var att få vara med dej, och det är jag nu..
alla minnen vi har och alla dåliga stunder vi har gått
 igenom så är vi forfarande vänner.
 och det är jag så jävla glad över. när jag fick reda på att
 vi skulle åka på färja vart
 jag så jävla glad jag gick å väntade å väntade tills
den dan vi skulle åka skulle komma,
 resan vart så jäkla underbar. och jag hoppas på att det kommer en till lika dan!
varje minut tänker jag på dej, varje sekund hoppas jag på att få träffa dej!
 vi har så jävla roligt tillsammans.
 fyra ord som kommer rakt ifrån mitt hjärta: jag älskar dej syster.
 vi lever tillsammans tills den dan vi dör!
det är du och jag mot alla andra, och vi vinner!
jag skulle kunna skriva 10000 meningar till om dej!

annarebeccahöglund.. jag älskar dej!


du och jag mot världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0